شخصیت کاربران چت روم شلوغ احساس چت

این موارد باعث می شود در چت روم بیشتر تحریک شویم و احساس بی ارزشی را که در نتیجه از هم پاشیدن ایجاد کرده ایم تقویت کنیم و در نتیجه خود را سرزنش و انتقاد می کنیم.

مطمئن باشید هیچ جوابی از طرف شما به شما اطمینان نخواهد داد. شما باید روی خودتان تمرکز کنید و در درون خود آرامش پیدا کنید.

او را در موقعیتی قرار ندهید که به هیچ وجه شخصیت خود را قضاوت کند. این احساسات شما را به شدت صدمه خواهد زد.

مطمئن باشید هر چقدر در مورد جدایی از او از او بخواهید ، سوالات جدیدی برای شما پیش خواهد آمد. پس بپذیرید که هرگز پاسخ سوالات خود را نخواهید دانست. و هرگز نمی توانید با اطمینان بدانید که او چه می گوید.

اگر او با شما تماس گرفت تا حالتان را بپرسد یا می خواهد شما یک دوست عادی باشید یا به توافق برسید ، پاسخ ندهید. زیرا یک دوستی عادی تا بهبودی کامل و آرامش برای شما امکان پذیر نیست. شما فقط درصورت پاسخگویی به تماسهای وی پاسخ خواهید داد که او بخواهد دوباره با شما تماس بگیرد و از قطع ارتباط شما پشیمان شود. اینکه دلتنگ شماست ، سلام یا پیام های عاشقانه دلیل خوبی برای پاسخگویی به او و تمدید ارتباط عاطفی نیست.

اگر فکر می کنید باید با احترام پاسخ دهید ، فقط یک پاسخ غیر شخصی مانند تشکر و تشکر از شماست. اصلا سال نکنید. او می تواند از جملاتی استفاده کند که قصد دارد شما را برای شروع مکالمه تحریک کند. اصلا وارد بازی او نشوید. با صدای بلند به خود بگویید که هیچ یک از اینها نشانه بازگشت و پشیمانی او نیست. متأسفانه ، این اشتباهی است که اکثر مردم مرتکب می شوند. تنها نشانه بازگشت او این است که صریحاً خواستار بازگشت رابطه می شود ، با بیان اینکه می فهمد چه رنجی کشیده اید و چه آسیبی به شما وارد کرده است.

تماس های او ممکن است به دلیل گناه او باشد و بنابراین می خواهد از شدت گناه خود بکاهد. پاسخ او فقط زمان بهبودی را کند می کند. بازگشت موقت وی نیز ممکن است به دلیل نیازهای جنسی باشد. یا اینکه او در روابط عاطفی جدید خود مشکل دارد و می خواهد خلا v درونی خود را پر کند. یا می خواهد از شما استفاده کند تا انتقال را تا حد ممکن آسان کنید.

یکی از فرصت هایی که اینترنت در اختیار کاربران خود قرار می دهد این فرصت است که هویت خود را در این فضا پنهان کرده و نقش های مختلف را بازی کنند. هدف از این مطالعه ارائه توصیف و توضیح رابطه بین گمنامی در صحنه مجازی با خصوصیات فردی و محیطی در آن صحنه با استفاده از تئوری تئاتری هافمن و تورکل است. روش پیمایشی ، پیمایشی است و جامعه آماری کلیه دانشجویان دانشگاه گیلان است. 372 نفر به عنوان نمونه با استفاده از یک نمونه طبقه ای و تصادفی ساده انتخاب شدند. بر اساس یافته ها ، پسران بیش از دختران و دانشجویان با تحصیلات پایین نسبت به دانشجویان با تحصیلات عالی در روابط اینترنتی ناشناس هستند و این ارتباط از نظر آماری نیز قابل توجه است. همچنین ، افزایش میانگین ساعات استفاده از اینترنت در هفته ، استفاده از سایت های دوست یابی ، وبلاگ ها ، چت روم ها و محدودیت های سنتی در دوست یابی با جنس مخالف به طور قابل توجهی با ناشناس بودن در روابط اینترنتی ارتباط داشته است. به طور کلی ، متغیرهای پایه آموزشی و محدودیت های سنتی 5/41 درصد تغییرات در متغیر گمنامی در روابط اینترنتی را توضیح می دهند. متغیر وضعیت آموزشی رابطه منفی دارد و متغیر محدودیت های سنتی با میزان ناشناس بودن در روابط اینترنتی رابطه مثبت دارد. این نتایج نشان می دهد که کاربران اینترنت از طریق ناشناس ماندن در فضای مجازی به عنوان یک شرکت کننده فعال عمل می کنند تا محدودیت های سنتی مربوط به روابط واقعی را کاهش دهند.

اگر نمی توانید گام درستی بردارید نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک کپو خوب سرمایه گذاری کنید. خود را در جمع دوستان و اقوام قرار داده و از حمایت اجتماعی آنها بهره مند شوید. در ابتدای جدایی ، شما تمایل زیادی به صحبت در مورد او و رابطه خود دارید. یک دوست خوب بی صبرانه به حرفهای شما گوش می دهد ، اما سعی کنید همیشه با یک دوست صحبت نکنید. چون حرف های زیادی برای گفتن دارید که هر دوستی خسته می شود ، پس با دوستان مختلف صحبت کنید. اما در عین حال ، باید درک کنید که زیاد صحبت کردن در مورد او و رابطه عاطفی شما کمکی نمی کند. پس از یک دوره شکست عاطفی ، محدودیتی را تعیین کنید تا این مکالمات به یک تیرگی ذهنی تبدیل نشوند و فقط بیان احساسات باشند.

سنگ بنای فرهنگ اینترنت ناشناس بودن ، ارتباطات ناشناس و بازی های نقش آفرینی در فضای مجازی است. محیط اینترنت برای ارتباطات ناشناس یا مستعار کاملاً منحصر به فرد است. کاربران آنلاین [3] آزادند که اطلاعاتی را که در مورد خودشان ارائه می دهند یا ناشناس می مانند ، فاش کنند. آنها همچنین این فرصت را دارند که با نام مستعار سرپناهی برای خود انتخاب کنند. این نوع شناسایی است .

اول از همه ، تمام تلاش خود را برای پیش بینی و اجتناب از مکانهایی که ممکن است در آنها حضور داشته باشد ، انجام دهید. به جلسات و میتینگ هایی که فکر می کنید ممکن است باشد نروید. گول جملاتی مانند “اگر من نخوابم ، این نشانه ضعف من است” یا “دیدن او تاثیری در من ندارد” گول نخورید.

با تمام مراقبت هایی که برای جلوگیری از آن انجام داده اید ، اگر در جایی با او ملاقات کردید ، سریع از آنجا خارج شوید. نگویید که او درباره خودش چه فکر می کند. مهم نیست که او چه فکری می کند. نکته مهم بهبودی و آرامش شماست. یک مکالمه یا حتی یک نگاه کوتاه می تواند ذهن شما را برای مدت طولانی نگه دارد و به دنبال تجزیه و تحلیل آن باشد. بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا از هرگونه تماس با وی جلوگیری کنید

هدایا ، عکس ها ، ایمیل ها ، لباسی که با او خریده اید و بالشهایی که شما را به یاد شما می اندازد ، تمام مواردی است که برای خلاص شدن از آن نیاز دارید. همانطور که گفته شد ، اسکن مغزی نشان می دهد مواردی که یادآوری آن را به مغز می اندازد همان نقاطی را که باعث درد جسمی در مغز می شوند فعال می کند. بنابراین ، حفظ هر یک از موارد ذکر شده و یادآوری خاطرات فقط روند بهبودی را طولانی می کند. هر نشانه ای از آن شما را اذیت می کند ، بنابراین همه آنها را خلاص کنید.

همه پرونده های رایانه ای ، ایمیل ها ، شماره تلفن ها و فیلم ها را از رایانه خود پاک کنید. اگر فکر می کنید ممکن است در آینده به بعضی از آنها احتیاج داشته باشید (شاید او همکار شما بوده است) ، آنها را به صورت فلش کپی کنید و به دوست خود بدهید و به او بگویید حداقل یک سال آنها را به شما ندهد.

اگر وسایلی مانند لباس و وسایل شخصی وجود دارد که باید آنها را پس بگیرید ، به هیچ وجه با او تماس نگیرید. آنها را به یک دوست مشترک بدهید تا به آنها بدهد. از دوست خود بخواهید در مورد او چیزی به شما نگوید یا چیزی به او نگوید.

اینترنت به عنوان یک پدیده جدید در این عصر ، به بخشی مهم از زندگی روزمره مردم تبدیل شده است و میلیون ها نفر از آن برای برقراری ارتباط و دریافت اطلاعات استفاده می کنند. این محیط ، جهانی جدید (فضا یا محیط) ، موازی با دنیای واقعی ایجاد کرده است که “جهان مجازی” نامیده می شود. در این محیط ، عامل زمان و مکان کاهش یافته و فاصله و مجاورت عاملی خنثی در روابط محلی و جهانی است و فضای ارتباطی جدیدی پدید آمده و صنعت ارتباطات جدیدی را به نام ارتباط همزمان شکل می دهد (معیدفر ، 1384: 14). )

دنیای مجازی در واقع نوعی فضای فرا فضایی و ذهنی است (Castells and Ince، 2005: 47)؛ فضایی که همه جا است اما هیچ جا نیست. فضایی است که در پرتو اطلاعات سریع و در دسترس ، به وی قدرت نمادین و امنیت روانی بیشتری می بخشد ، اما در عین حال او را بیش از گذشته وابسته ، ناتوان و مضطرب می کند. فضایی مایع و بی حد و حصر که برای همه آسان و همیشه قابل دسترسی است ، اما به همان راحتی که ایجاد شده از بین می رود. به عبارت دیگر ، این فضایی است که کاربران می توانند به دلیل عدم وجود علائم جسمی ، هویت های مختلف را در سایت های مجازی و شبکه های اجتماعی ارائه دهند ، بازی کنند و حتی پنهان کنند (Zakai and Khatibi، 2006: 113؛ Bullingham & Vasconcelos، 2013: 103) و ویژگی های منحصر به فرد شخصی را به فضای واقعی خود بیاورید.

اکنون زمان مناسبی است که باید بر رشد ذهنی و عاطفی خود تمرکز کنید. فعالیت هایی را شروع کنید که قبلاً فرصتی برای انجام آنها نداشته اید. شاید شما از بچگی آرزوی یادگیری پیانو را داشتید ، اکنون زمان آن فرا رسیده است. روی خود و آینده خود تمرکز کنید ، با عقب ماندگی خود کنار بیایید ، سرگرمی ها و فعالیت های جدید پیدا کنید. اوقات فراغت را برای خود رها نکنید و دیگر به فکر جدایی نباشید.

احتمالاً می گویید: “چه کسی حوصله این کار را دارد؟” اشتباه ما این است که فکر می کنیم برای انجام آن باید حس کار داشته باشیم. اما واقعیت این است که ما برای ایجاد انگیزه در خود عمل می کنیم و به خود انگیزه می دهیم. ما منتظر احساس و انگیزه نیستیم تا کار را در خود انجام دهیم ، اما ما عمل می کنیم و بنابراین انگیزه در ما ایجاد می شود.

شما باید فعالیت های خود را بیش از قبل از سر بگیرید. روی کار و یادگیری خود در این دوره تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که برای آنها برنامه ریزی ، برنامه ریزی ، سفر ، تفریح و خرید داشته باشید. در باشگاه های موسیقی ، رقص و ورزش ثبت نام کنید.

لیستی از فعالیت ها را بنویسید و یک برنامه هفتگی برای آن بنویسید. میزان ناراحتی ، اضطراب و ترس خود را قبل و بعد از هر فعالیت ارزیابی کنید. پس از انجام این فعالیت ، آنها را ارزیابی کنید تا بتوانید تأثیر هر فعالیت را بر خود درک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید