این araimandi بحث در Bharatanatyam

رقص جهان است که با وسواس araimandi — از معلمان و دانش آموزان به منتقدان. اما این است که واقعا جدید و وسواس است. این ardhamandali یا araimandi موضع با زانو خم شد و بدن را کاهش داده و به مرکزی ترین سبک رقص هندی برای قرن ها بوده است. و شواهدی وجود دارد از آن در مجسمه ها و متون در سراسر هند است. سوال این است که به اندازه کافی چقدر است.

با توجه به محقق دکتر V. Raghavan متون ارائه شده در مورد مشخصات ماندالا که در آن پا به شکل یک متوازی الاضلاع. ‘زبان سانسکریت متن Nrttaratnaavali (1253 آگهی) تماس این Kharvataa و اشاره به 12 اینچ برای این کاهش; تامیل متن Aram Valarthu Nadhanaar (Bharata Siddhaantam) می گوید که اگر شما اندازه گیری فاصله از بینی به نیروی دریایی و اندازه گیری در داخل فاصله بین دو زانو خم در ماندالا دو باید برابر باشد.’

به عنوان هر پزشک به شما خواهد گفت که سبک رقص باعث پاشنه پا زانو و کمر درد. وجود دارد یک مطالعه منتشر شده در هند شناس (1998) توسط جویس پل و Satwanti کاپور که می گوید 35 درصد از Bharatanatyam رقصنده نظر سنجی (یک نمونه کوچک از 70) به نظر می رسد که تا به حال صدمات ناشی از رقص زانو که بیشتر تحت تاثیر قرار. آنها را سرزنش araimandi برابر میدانند و آن را به دمی-plie باله که شناخته شده است به علت آسیب. آنها مشاهده کردند که رقصندگان با محدود خارجی چرخش در مفصل ران هستند که بیشتر تحت تاثیر قرار. Kuttanam های پرقدرت تمبر و سیمان و یا سنگ عمل طبقه دیگر مجرمان.

رقص و یا رقصنده ؟

است که در گسل? رقصندگان و یا رقص ، نویسندگان این پژوهش معتقدند که پس از رقص و سنت برمی گردد به 1500 سال, اصول یوگا می شده اند در نظر گرفته شود اما نه اصول آناتومی و مدرن روز فیزیولوژی. آنها همچنین می گویند که ساختار ‘به جای اینکه بر اساس کاربردی تشریح می گذارد پایه و اساس آن بر زیبایی از خطوط و زاویه تشکیل شده توسط متنوع موقعیت angas و یا نقاط مختلف بدن است.

یک نظر مشابه بیان شده است توسط محقق Kapila Vatsyayan در کتاب خود, هندی, کلاسیک, رقص, “هندی رقص نگران است با عضلات از شکل انسان اما نه مانند مجسمه ساز طول می کشد مفاصل و اساسی تشریحی ساختار استخوان از شکل انسانی به عنوان پایه و اساس خود را.”

Veteran Bharatanatyam exponent Vyjayanthimala Bali

جانباز Bharatanatyam توان Vyjayanthimala بالی | عکس های اعتباری: S_Subramanium

رقص که تا به حال افتخار همکاری با nattuvanars سنتی مخازن از Bharatanatyam مخالفت که سبک رقص ممکن است ناقص. Vyjayanthimala بالی (شاگرد Vazhuvoor Ramiah Pillai, K. P. Kittappa Pillai و K. N. Dhandayuthapani Pillai) ناندنی Ramani (شاگرد Kandappa Pillai, T. Balasaraswati و K. Ganesan) و Alarmel والی (شاگرد Pandanallur Chokkalingam Pillai و Pandanallur Subbaraya Pillai) تاکید ساعت از عمل است که آماده سازی بدن است. لاکشمی Viswanathan (شاگرد Kanjeevaram Ellappa Pillai) می گوید که اگر nattuvanars حکومت با یک میله آهن, آنها تا به حال یک استعداد برای آموزش هر رقصنده با توجه به توانایی او. Nritta نمی شد با توجه به اهمیت آن داده شده است در حال حاضر varnam korvais اندازه گيری و مختصر و jatiswaram کند بود و کامل.

آهسته و پیوسته

در Kandappa Pillai-Balasaraswati سبک پایه دوره بود که سه-چهار سال طولانی است. ناندنی می گوید: “Araimandi بسیار مهم بود. تمرکز اولین بار در nritta. ما تا به حال بیش از 100 adavus و ما استفاده می شود برای تمرین آنها را در سه سرعت از دوشنبه تا شنبه به مدت دو ساعت یا بیشتر. آن آغاز شده و با رفت و آمد. آن را در زمان بیش از یک سال برای بازو حرکات کایبه آن اجازه داده شود. از نظر ما این یک دستاورد است. آن تدریجی راه آموزش; ما هرگز overfed است یا قاشق تغذیه. مگر اینکه شما از طریق این نوع از آموزش شکل دادن به بدن نمی خواهد اتفاق می افتد. من احساس پاشنه پا و یا کمر درد است که عمدتا به دلیل نامناسب یا اشتباه استقرار از آغاز است.”

Nandini Ramani

ناندنی Ramani

Vyjayanthimala پژواک اهمیت آموزش است. “ما را ترک نمی کردن تک, جزئیات,” او می گوید. در Thaiyya تایلندی مجموعه ما تمرین تمام 10. ما تا به حال 72 adavus. این adavu بنیاد با araimandi این muzhumandi به araimandi جنبش راست آرنج بدون تضعیف همه مهم بودند. من یک دانش آموز خوب و گورو Kittappa خوشحال بود با من. من نمی خواهد نشستن و یا نوشیدن آب در طول تمرین. من در مقابل آینه به حق آن را دریافت. Adavu sutham و عنقا sutham مهم ترین بودند. Laya همچنین — salangai و talam تا به حال برای رفتن با هم mridangam را دنبال فوت است.’

Alarmel والی اضافی آموخته از تجارت. “گورو Chokkalingam به ما آموخت در مقابل زور و سبکی و قدرت و فضل است. برای Paichal Adavu او می گویند زمانی که شما را خاموش و آن را باید پرقدرت اما فرود خود را باید مانند یک گل در حال سقوط است. شما می توانید پیدا کردن این اصول زیبایی شناسی در کتاب; تنها مخازن از این فرهنگ قادر به انتقال آن به دانش آموزان خود را. آنها به ما آموخت بدن-دوستانه اصول و موج تدابیر خاصی به تکنیک. برای انجام یک margam من تمرین به مدت 90 دقیقه به ساخت تا استقامت. این مهم تر از تمرینات.”

یادآوری چگونه رقصندگان از دوران قبل مانند Pandanallur Jayalakshmi رقصید روز از طریق خوردن تنها pazhedu (تخمیر برنج), والی می گوید که آنها وقف زندگی خود برای رقص. “من باید رقصید برای 50 سال بر روی سیمان کف هر دو در کلاس رقص در Egmore و بعد زمانی که Subbaraya Pillai آقا به خانه آمد به انجام کلاس. در حالی که من اسپوندیلیت من هرگز دچار هر گونه صدمات ناتوان کننده و یا درد که من نگه داشته از انجام عدالت به رقص. این قطعا به لطف رفت و آمد تکنیک افاضه من تجارت قابل توجه این طبقه عمدتا با جلوی پا. حاصل واضح تر شعر صدا ایجاد شد از توخالی از پا به جای پاشنه بلند. این تاکید بر استفاده از vallinam و mellinam یا نور و سایه در رفت و آمد در امان من عمده زانو و صدمات ستون فقرات.

C. V. Chandrasekhar

“برای araimandi ما آموخته بودند به موقعیت در یک گسترده زاويه منفرجه گسترده ای V, و نه به عنوان یک خط مستقیم در یک کامل 180 درجه است. زانو به حال به باز کردن و تبدیل به خوبی بیرون. این به ما کمک کرد حفظ araimandi موضع راحت تر و بدون ناروا اعمال فشار در پاشنه برای حفظ تعادل است. من به یاد داشته باشید من گورو Chokkakingam Pillai گفت که بسیار بالا طاق شد و منجر به این نوع از زنی که Bharatanatyam خواستار. من هم متوجه شده اند در کلاس های من است که اغلب دانش آموزان با قوس بالا رنج می برند درد در توپ پا. من آرک کم خودم و من احساس می کنم آن است مفید بوده است.”

والی بیش از حد یک, heel, آسیب, اما تنها پس از فعال عمل در یک طبقه سیمان برای 25 سال است. داده او مشغول عملکرد برنامه رقصنده علاوه بر در نظر گرفتن شفا به روال یوگا, عینک پوست-رنگ جوراب پنبه در پای چپ خود را با انگشتان قطع برای کشش بهتر.

“خوشبختانه هیچ کس متوجه. شما باید برای تمرین با نوع درست از تکنیک. عدم تعادل منجر به استرس و آسیب و همچنین استرس های روانی است. البته ما تا به حال یک مقدار آرام تر و متفکرانه تر زندگی بدون ظلم و ستم از رسانه های اجتماعی می گوید:” والی.

این یک روش بود که در تأکید Kalakshetra به گفته پروفسور C. V. چاندراسکار و جایا چاندراسکار به پهلو پایین خود را در (آنها آن را به نام dhobi بسته نرم افزاری) مهم برای بدن centring و قرار دادن فشار کمتر بر روی زانو. استدلال این است که اگر ما به جلو خم ما می نشینند اما این کار منجر به اشتباه توزیع وزن. اتفاقا Kalakshetra قدیمی پردیس در عرفانی جامعه پردیس تا به حال بیشتر گل طبقه در آن کلبه.

با عبور دور از بسیاری از قدیمی مدرسه nattuvanars ما از دست داده اند و بخشی از تاریخ و غیر قابل تعویض دانش بانک. این امر می تواند یک ایده خوب را به تلاش و مقایسه و تطبیق خود فلسفه نیز در حالی که ایجاد یک استاندارد بدن تقویت پروتکل برای کمک به آموزش رقص. آن می تواند بر اساس یوگا. هر داوطلبان?

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>